Krušnohorský dogtrekking 2013

28.04.2013 21:10

V sobotu 20. dubna jsme se zúčastnili našeho prvního dogtrekkingu, byl to dogtrekking Krušnohorský. 
Přijeli jsme do autokempu Červený hrádek už v pátek odpoledne a dostali jsme mapu cesty a večer i nějaké instrukce. Spali jsme v chatce. Druhý den jsme vyrazili chviličku po půl osmé.
Trasa vedla následovně: autokemp Červený hrádek -> Vysoká Pec -> Jezeří -> Horní Jiřetín -> Křižatky -> Mníšek -> Nová Ves v Horách -> Lesná -> Pyšná -> autokemp Červený hrádek. Byli jsme přihlášení do kategorie MID (oficielně jsem byla přihášená já, páník šel neofiko, takže konkrétně: MID ženy). Celkem jsme ušli necelých 50 km a trvalo nám to 8 hodin a 31 minut.  Bája zvládla cestu parádně, byla šikovná, na postroji mi dost pomáhala, zvlášť, když šel páník kousek před námi :-)

Chvíli poté, co jsme dorazili do kempu, jsme jeli domů, protože to máme kousek, a dohodli jsme se, že na vyhlašování přijedeme druhý den zpátky.
Když jsme v neděli přijeli do kempu, potkali jsme paní, která s námi spala v chatce, a ta mi řekla, že jsme šestí! Vůbec jsem tomu nechtěla uvěřit, ale když jsem se podívala na výsledky, bylo to opravdu tak :-)