Coursing

21.06.2013 12:57

V pátek 14.6., jsme byly s Bájou na mosteckém cvičáku, aby si zkusila coursing. Viděla to úplně poprvé a byla šikovná :-)

Ze začátku jsem jí ukazovala střepec a hrály jsme si s ním, abych v ní probudila zájem. To se povedlo okamžitě, a tak jsme mohly jít na řadu.
Když jsem Báju vypustila poprvé, váhavě se rozběhla, pak přidala a když zjistila, že je dost daleko, koukla se na mě s pohledem "Ty jako nejdeš, nebo co?" :D Tak jsem jí došla a začaly jsme od středu dráhy. Takže dráhu uběhla na více etap, ale doběhla :-) 

Když jsem jí za střapcem vypustila podruhé, běžela jako kdyby to dělala běžně :-) Fakt zamakala a bavilo jí to, tudíž jsem se rozhodla, že to určitě nebylo naposled, co jsme tam byly. Teď jen počkám, až se prolne to, že bude vypsaný termín a že bude akorát počasí.
V tomhle vedru jí tam rozhodně brát nebudu, už tak jí je horko, jak je huňatá, tak aby se mi někde nepřehřála, holka moje :-)